decockiesincanada.reismee.nl

Onze reis naar Canada

Hallo en welkom op ons reislog!

Vanaf 8 juli 2018 gaan wij op reis naar Canada. Met deze reislog houden wij jullie op de hoogte van al onze avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zullen jullie hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weten jullie altijd precies waar wij ons bevinden en waar wij zijn geweest.

Willen jullie automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zien jullie graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat jullie met ons meereizen

Groetjes,

Ton, Petra, Sophie en Niels

Reacties

Reacties

Monique

Hartstikke leuk pm jullie reis zo te volgen. Ik kijk nu al uit naar het aller eerste begin.

Marilyn

Wat leuk. Wij reizen uiteraard gezellig met jullie mee.
Veel plezier nog met de verdere voorbereidingen.

Hoi allemaal,

Leuk! Nog even aftellen. Ik heb mijn e-mailadres ingevuld en drie keer op 'houd mij op de hoogte' geklikt. Er gebeurt niet veel, maar misschien merken jullie er wel iets van en krijg je mijn aanmelding gewoon binnen. Gezellig! Laat de foto's en de verhalen maar komen hoor.
Groetjes,
Alida

MarcelvP

Nog een krappe week en dan is het zover. De spanning zal langzaam aan wel stijgen nu :-)

TerribleTheo

Leuk ! Ben benieuwd.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!