decockiesincanada.reismee.nl

Dag 3, 4 en 5

Reacties

Reacties

Theo

Mooie plaatjes. Maar er is iets vreemds aan de hand: ik zie op mijn (desktop) scherm niet de hele foto's maar kennelijk alleen het linkse deel ervan. Als ik de foto's aanklik en er een beetje mee schuif zie ik vaag op de achtergrond de hele foto. Maar goed, ik zie ze wel in vol ornaat als jullie weer thuis zijn. Een hele prettige reis verder.

Ton,Petra,Sophie en Niels de Cock

Dat is vreemd. Ik vind t ook raar dat alle fotos door elkaar staan. Misschien had ik er teveel in een keer op gezet? Ik zie nu dat niet alle fotos van Victoria erop staan. Maar inderdaad je ziet ze allemaal vast nog als we weer terug zijn.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!